مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 17:412023-10-10سياسي

اختتامیه نخستین نمایشگاه روستا آباد در مصلای امام خمینی(ره)


اختتامیه نمایشگاه روستا آباد بعد از یک هفته برگزاری در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران با حضور معاون مناطق محروم رییس جمهور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نخستین نمایشگاه روستاآباد با هدف معرفی محصولات، آداب و رسوم، لباس و تولیدات کشاورزی و عشایر از دوازدهم تا هجدهم مهرماه در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران با حضور روستاییان و عشایر از سراسر کشور برگزار شد.

در این نمایشگاه که به گفته امیرحسین مدنی معاون مناطق محروم رییس جمهور در بیش از 1200 غرفه برگزار شد، محصولات روستاییان و عشایر مانند محصولات لبنی، شامل کشک، ماست، دوغ، آش محلی، عسل، گیاهان دارویی، صنایع دستی، لباس و پارچه های محلی و دست ساخته های عشایر و روستایی در معرض فروش و دید علاقه مندان قرار گرفت که با استقبال چشمگیری همراه شد.

به گفته معاون رییس جمهور؛ تعداد بازدیدکنندگان در هر روز به بیش از 500 هزار نفر می رسد و مردم با حضور در این نمایشگاه به راحتی می توانند نمونه ای از اقوام مختلف ایرانی در این نمایشگاه را ملاحظه کنند.

در نمایشگاه روستا آباد، انواع چادرهای عشایری مانند سیاه چادرها و سایر سازه های عشایری مناطق مختلف برپا شده و نمایندگان روستاییان و عشایر با لباس های محلی، اجرای موسیقی های محلی و همچنین اجرای بازی های محلی، زیر نظر فدراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه نخستین نمایشگاه روستا آباد در مصلای امام خمینی(ره)

اختتامیه نخستین نمایشگاه روستا آباد در مصلای امام خمینی(ره)