مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-22پزشكي

پیش بینی حملات قلبی با دقت بیش از 99 درصد با هوش مصنوعی


پژوهشگران یکی از شرکت های فناور دستگاه جدیدی را برای تشخیص بیماری های قلبی و پیش بینی حملات قلبی به مرحله ساخت رساندند که به گفته آنها این دستگاه با دقت بیش از 99 درصد می تواند در مدت یک دقیقه اطلاعات لازم را به بیمار ارائه دهد.

- پژوهشگران یکی از شرکت های فناور دستگاه جدیدی را برای تشخیص بیماری های قلبی و پیش بینی حملات قلبی به مرحله ساخت رساندند که به گفته آنها این دستگاه با دقت بیش از 99 درصد می تواند در مدت یک دقیقه اطلاعات لازم را به بیمار ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیماری های قلبی و عروقی از جمله بیماری هایی هستند که نه تنها در ایران، بلکه در جهان افراد زیادی را درگیر خود کرده اند؛ چرا که بیماری های قلبی و عروقی شایع ترین عامل مرگ در کشورهای صنعتی هستند، به گونه ای که قریب به یک مرگ از هر 3 علت مرگ افراد بالای 35 سال از بیماری های قلبی به ویژه درگیری عروق کرونر است.

پژوهشگران ایرانی برای شناسایی سریع تر بیماری ها و همچنین مقابله با حملات قلبی با کمک فناوری هوش مصنوعی دستگاه جدیدی را به مرحله ساخت رساندند که به گفته آنها این دستگاه با دقت بیش از 99 درصد می تواند در مدت یک دقیقه حمله قلبی را تشخیص دهد.

دکتر صادق کاظمی فرد، محقق این طرح در گفت وگو با ایسنا گفت: به منظور پیشگیری از حملات قلبی و تشخیص بیماری قلبی دستگاهی را با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حملات قلبی با دقت بیش از 99 درصد با هوش مصنوعی

پیش بینی حملات قلبی با دقت بیش از 99 درصد با هوش مصنوعی