مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-17سياسي

ضرغامی در دیدار با وزیر ازبکستانی: آماده لغو روادید هستیم


عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که به ازبکستان سفر کرده است، در دیدار با یکی از وزیران دولت ازبکستان از اعلام آمادگی ایران برای لغو روادید بین دو کشور خبر داد.

- ضرغامی در دیدار با وزیر ازبکستانی: آماده لغو روادید هستیم عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که به ازبکستان سفر کرده است، در دیدار با یکی از وزیران دولت ازبکستان از اعلام آمادگی ایران برای لغو روادید بین دو کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ضرغامی که برای حضور در نشست مجمع عمومی و شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) به شهر سمرقند سفر کرده است، در دیدار با عزیز عبدالحکیم اف ـ وزیر اکولوژی ازبکستان ـ پیشنهاد لغو روادید بین ایران و ازبکستان را مطرح کرد و افزود: اقدامات لازم انجام شده و ما در ایران پیگیر این هستیم که لغو روادید را بین دو کشور اجرایی کنیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به تلاش های دولت ازبکستان برای توسعه گردشگری، اظهار کرد: رییس جمهوری ازبکستان از سال های گذشته توجه خوبی به حوزه گردشگری دارد.

یکی از کارهای خوب رییس جمهوری ازبکستان انتخاب شما به این مسئولیت بوده است که انگیزه و توانمندی زیادی دارید و می توانید اتفاقات خوبی را رقم بزنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی در دیدار با وزیر ازبکستانی: آماده لغو روادید هستیم

ضرغامی در دیدار با وزیر ازبکستانی: آماده لغو روادید هستیم