مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 19:252023-09-29اقتصادي

صدور بیش از 5000 مجوز مشاغل خانگی در لرستان


سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: امسال در حوزه مشاغل خانگی 5 هزار و 980 مجوز در سطح استان صادر شده است.

- ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: امسال در حوزه مشاغل خانگی 5 هزار و 980 مجوز در سطح استان صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید فرهاد ناصری نیا در جلسه هماهنگی جذب اعتبارات مشاغل خانگی بر نظارت مستمر بر طرح های بهرمند شده از تسهیلات مشاغل خانگی تاکید و اظهار کرد: در دولت سیزدهم به منظور تسهیل شرایط کسب و کار و تسهیل و تسریع شرایط برای متقاضیان، دستگاه ها و نهادها خدمات خود را بصورت الکترونیکی به مردم ارائه می کنند که از جمله این خدمات، صدور مجوز مشاغل خانگی است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مسائل و حل مشکلات مراجعه کنندگان مهمترین اولویت کاری ماست، تصریح کرد: تمام همکاران در این اداره کل باید در کمترین زمان بیشترین خدمات را با رعایت ضوابط اداری به مراجعین ارائه دهند چرا که گستردگی جمعیت هدف ما در استان زیاد است و باید خدمات این اداره کل به جامعه اطلاع رسانی شود.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 5 هزار و 980 مجوز در حوزه مشاغل خانگی در بخش های مستقل و پشتیبان در لرستان صادر شده است که با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 5000 مجوز مشاغل خانگی در لرستان

صدور بیش از 5000 مجوز مشاغل خانگی در لرستان