مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:152023-09-26سياسي

برنامه های هفته وحدت به صورت مردم محور برگزار می شود


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: برنامه های امسال هفته وحدت، مردم محور بوده و از دولتی بودن پرهیز شده است و سعی شده که جشن و شادی به مساجد و محلات برده شود.

- ایسنا/کردستان مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: برنامه های امسال هفته وحدت، مردم محور بوده و از دولتی بودن پرهیز شده است و سعی شده که جشن و شادی به مساجد و محلات برده شود.

حجت الاسلام سعید عسکری امروز سه شنبه(4 مهرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان، با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز هفته وحدت اظهار کرد: نامگذاری هفته وحدت با تشکیل انقلاب اسلامی، پیشنهاد و تایید حضرت امام خمینی (ره) بوده است و به برنامه های مهمی در این هفته پرداخته می شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) همیشه بر اتحاد شیعه و سنی تأکید داشته و نامگذاری هفته وحدت نیز با تأکید بر این امر مهم صورت گرفته و تاکنون در این زمینه مراسم و برنامه های موثر و زیادی بین مسلمانان انجام گرفته است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، با بیان اینکه دشمن به وحدت نگاه تاکتیکی ندارد، بلکه برنامه ریزی شده به این امر ورود کرده بیان کرد: همانطور که وحدت در عمق دین ما بوده و از ارزش های دینی اسلام محسوب می شود، برای دشمن نیز در اولویت قرار گرفته و آمال و آرزوهای خود را در آن می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته وحدت به صورت مردم محور برگزار می شود

برنامه های هفته وحدت به صورت مردم محور برگزار می شود