مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-02سياسي

شهید هاشمی با تمام وجود به دنبال اهداف انقلاب بود


معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: شهید هاشمی فردی متواضع، مردم دار، دارای پشتکار و جدی در کار و مسئولیت، ولایتمدار و با تمام وجود به دنبال اهداف انقلاب و اسلام بود.

- ایسنا/کرمان معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: شهید هاشمی فردی متواضع، مردم دار، دارای پشتکار و جدی در کار و مسئولیت، ولایتمدار و با تمام وجود به دنبال اهداف انقلاب و اسلام بود.

سردار محمد تولایی صبح امروز 10 مهرماه در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار سیدحمیدرضا هاشمی( فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان) که در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد، اظهار کرد: خون شهید هاشمی به همراه سایر شهدا موجب وحدت و امنیت بیشتر در جامعه شد.

وی بیان کرد: شهادت معامله با خداوند است که فرد با علم، آگاهی و شناخت کامل، جان خود را تقدیم می کند و خداوند در ازای آن روزی در جوار رحمت الهی را نصیب شهید می کند.

تولایی با اشاره به اینکه شهید اینقدر عظمت دارد که قدرت شفاعت پیدا می کند، گفت: شهید به ازای امتحانی که پس داده و سرافراز از آن بیرون آمده و با خدا معامله کرده دارای این عظمت شده است لذا مقام شهادت را به هر کسی نمی دهند.

معاون سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه تا شهید نباشی شهید نمی شوی ، اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید هاشمی با تمام وجود به دنبال اهداف انقلاب بود

شهید هاشمی با تمام وجود به دنبال اهداف انقلاب بود