مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:222023-10-22سياسي

اجرای 6 پروژه محرومیت زدایی به همت گروه جهادی بسیج کارگری و کارخانجات قم


6 پروژه محرومیت زدایی به همت گروه جهادی مصطفی لو سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان قم در قالب ساخت و بازسازی مسکن خانواده های کم برخوردار قمی در سال 1402 انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی لو حوزه شهید برونسی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان قم در راستای محرومیت زدایی و کمک به خانواده های کم برخوردار و بی سرپرست قمی به ساخت، ترمیم و بازسازی منازل این افراد می پردازد.

رضا اکبری مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با تاکید بر ظرفیت های بسیج در عرصه محرومیت زدایی اظهار داشت: ورود بسیج به عرصه محرومیت زدایی و تشکیل گروه های جهادی از مهمترین اقدامات این سازمان می باشد.

مهدی شیری فرمانده پایگاه بسیج شهید مصطفی لو سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قم گفت: این حرکت جهادی به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی لو در قالب ساخت، ترمیم و بازسازی خانه افراد کم برخوردار در حال انجام است و اکنون 2 واحد مسکونی توسط جهادگران این پایگاه در حال ساخت و بازسازی است و در مجموع 6 پروژه محرومیت زدایی از ابتدای سال 1402 توسط این گروه جهادی و با حمایت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 6 پروژه محرومیت زدایی به همت گروه جهادی بسیج کارگری و کارخانجات قم

اجرای 6 پروژه محرومیت زدایی به همت گروه جهادی بسیج کارگری و کارخانجات قم