مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-08سياسي

استقبال فهرجی ها از یک پویش مردمی با تحویل داوطلبانه 40 قبضه سلاح


با اجرای پویش مردمی «نه به سلاح غیر مجاز»، دارندگان سلاح های غیرمجاز در فهرج تعداد 40 قبضه سلاح جنگی و شکاری را به صورت داوطلبانه تحویل مقامات انتظامی و امنیتی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امیرحسین بهجتی از تحویل داوطلبانه  40 قبضه سلاح جنگی و شکاری توسط فهرجی ها خبر داد و ضمن قدردانی از اقدام آنها، اظهار داشت: دیگر دارندگان سلاح های غیرمجاز تا پایان مهر ماه فرصت دارند که سلاح های غیرمجاز خود را تحویل دهند تا از ارفاقات قانونی برخوردار شوند.

رییس حوزه قضایی شهرستان فهرج، نقش مردم، سران طوایف، ریش سفیدان و روحانیت را در تحقق امنیت پایدار بی بدیل توصیف کرد و گفت: از تلاش های تمام همکارانم در دستگاه قضایی و مجموعه های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی که در جهت تامین امنیت و تحقق عدالت در جامعه تلاش می کنند تشکر می کنم.

 وی تصریح کرد: در شهرستان فهرج قانون مداری با جدیت دنبال می شود و امروز نیروی انتظامی به عنوان بازوی پرتوان قوه قضاییه در تمامی نقاط کشور ورود و با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند.

وی به تلاش های نیروی انتظامی در ایجاد نظم وامنیت در کشور اشاره کرد و عنوان داشت: نیرو های انتظامی برای امنیت تلاش و جهاد می کنند و مردم هم قدردان نیروی انتظامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال فهرجی ها از یک پویش مردمی با تحویل داوطلبانه 40 قبضه سلاح

استقبال فهرجی ها از یک پویش مردمی با تحویل داوطلبانه 40 قبضه سلاح