مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-10سياسي

آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی زندان اوین با 40 متهم


سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی در زندان اوین گفت: پرونده تا دو هفته دیگر برای 40 نفر به دادگاه صالح ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی در زندان اوین گفت: روند را قبلا گفتم.

در ارتباط با 40 نفر از متهمان قرار جلب دادرسی صادر شده و پرونده در حال تنظیم کیفرخواست است و پرونده تا دو هفته دیگر برای 40 نفر به دادگاه صالح ارسال می شود.

 وی در پاسخ به سوالی درباره برخورد با اراذل و اوباش و اینکه مجددا آن ها را در دستگیری ها میبینیم و اخیرا هم هانی کرده را در دستگیری اراذل و اوباش دیدیم؟ گفت: عنوان اراذل و اوباش مجرمانه نیست.

اقدام فراجا در دستگیری اراذل و اوباش مجرمان خشن است و با دستور مقامات ذی ربط کامل اماده اند و محیای صدور دستورات قانونی لازم هستند.

تاکید جدی ما این است که برخورد بدون مسامحه با مخلین نظم و امنیت عمومی صورت گیرد و قاطعیت در برخورد برای کسانی که مزاحم نوامیس مردم می شود ساری و جاری باشد.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: در قوه قضاییه این اطمینان را می دهیم که بدون مسامحه و باقاطعیت پرونده های مطروحه در خصوص این دسته از مجرمین را رسیدگی کنیم و برخورد قانونی و عبرت آموز داشته باشیم و اجازه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی زندان اوین با 40 متهم

آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی زندان اوین با 40 متهم