مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 00:102023-10-14سياسي

اعتبار لازم برای ایمن سازی جاده کندوان تخصیص داده شد


سرپرست فرمانداری چالوس با اشاره به ساماندهی جاده کندوان گفت: خوشبختانه اعتبار لازم برای گالری و ایمن سازی جاده کندوان تخصیص داده شد و قرار است هفته ای سه روز این جاده برای انجام امور عمرانی مسدود شود.

- ایسنا/مازندران سرپرست فرمانداری چالوس با اشاره به ساماندهی جاده کندوان گفت: خوشبختانه اعتبار لازم برای گالری و ایمن سازی جاده کندوان تخصیص داده شد و قرار است هفته ای سه روز این جاده برای انجام امور عمرانی مسدود شود.

رستم زرودی عصر دیروز، 22 مهر در جلسه شورای اداری چالوس با اشاره به تشکیل هیئت اجرایی انتخابات در این شهرستان، اظهار کرد: در پیش ثبت نام، حوزه انتخابیه سه شهرستان 104 نفر نام نویسی کردند که پیش بینی می شود حدود 60 درصد کاندیداها بنا به دلایل ناقص بودن پرونده و نداشتن شرایط لازم ریزش خواهد داشت.

وی با تاکید بر حضور و شرکت با صلابت و با انگیزه در انتخابات پیش رو، افزود: بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری، سلامت، مشارکت حداکثری و رقابت سالم در این انتخابات باید مد نظر همه دستگاه های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست فرمانداری چالوس به در پیش بودن فصل سرما و لزوم سوخت رسانی به روستاهای بالا دست اشاره کرد و افزود: دستگاه های اجرایی در خصوص سوخت رسانی و نیز نمک پاشی محورهای برف گیر همکاری و آمادگی لازم داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار لازم برای ایمن سازی جاده کندوان تخصیص داده شد

اعتبار لازم برای ایمن سازی جاده کندوان تخصیص داده شد