مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-08سياسي

پشت پرده ورود غذای سگ و گربه به نام ملوانان


فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه دستان پشت پرده از کالای ملوانی سو استفاده می کنند، گفت: امسال 16 تن غذای سگ و گربه در قالب کالای همراه ملوان وارد شده که نیاز استان نبوده و در توجیه کالای ملوانی نمی گنجد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته فراجا 150 برنامه در سطح استان اجرا خواهد شد که شروع این برنامه ها با عطر افشانی گلزار شهدا و تجدید پیمان با شهدا بوده است.

وی افزود: ازجمله برنامه های دیگر ما، حضور همکاران در تمام استان در نماز جمعه شهرها و ارائه عملکرد به مردم بوده است.

ویزیت رایگان مردم در مناطق کم تر برخوردار، توزیع لوازم التحریر نیز بخشی دیگر از مجموعه برنامه های مرزبانی استان بوشهر است.

این مقام مسوول ادامه داد: در طرح سالم سازی سواحل در 6 ماهه اخیر و مبارزه با بی حجابی هفت هزار و 460 مورد تذکر انجام شده و در جلوگیری از شنای نامتعارف 385 مورد جرا شده است.

  یدالله شرفی اعلام کرد: در سال جاری، در کشف مشروبات الکی نسبت به 6 ماهه اول سال گذشته 50 درصد افزایش داشته ایم و 22 هزار دستگاه ماهواره و تجهیزات مختلف آن کشف شده است، در کشف اقلام ضد فرهنگی مثل پاستور نیز، بیش از 6 میلیون برگ پاستور کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده ورود غذای سگ و گربه به نام ملوانان

پشت پرده ورود غذای سگ و گربه به نام ملوانان