مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-30سياسي

تشریح برنامه های شهرداری تبریز برای گرامیداشت هفته وحدت


شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت، برنامه های گسترده و متنوعی را در سطح شهر تدارک دیده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت، برنامه های گسترده و متنوعی را در سطح شهر تدارک دیده است.

هفته وحدت از ایام مهم و تأثیرگزار در تاریخ و منشا آثار و برکات بسیاری برای جهان اسلام است و هدف از برگزاری برنامه های گرامیداشت این هفته نیز کمک به تقویت وحدت، همدلی و توسعه نشاط اجتماعی است.

مناطق دهگانه شهرداری تبریز با آذین بندی و نصب بنرهای تبریک این دهه مبارک، در جهت زینت بخشیدن به شهر و ایجاد فضایی با نشاط برای شهروندان اقدامات مختلفی انجام داده اند.

اجرای برنامه های نورافشانی در نقاط مختلف سطح شهر از دیگر برنامه های مفرح شهرداری تبریز به همین مناسبت به شمار می رود و در این راستا 14 برنامه نورافشانی همزمان با شب ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) توسط شهرداری تبریز در نقاط مختلف سطح شهر پیش بینی شده است و در همین راستا نیز روز دوشنبه 10 مهر ماه بعد از اذان مغرب، 14 نقطه سطح شهر نورباران خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های شهرداری تبریز برای گرامیداشت هفته وحدت

تشریح برنامه های شهرداری تبریز برای گرامیداشت هفته وحدت