مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 16:252023-09-23فرهنگي

جزییات اکران فیلم های جشنواره ملی فیلم مستند 17 در قم اعلام شد


دبیر جشنواره ملی فیلم مستند 17 از تولید 60 اثر فاخر توسط مستندسازان برای این جشنواره خبر داد و گفت: پس از اکران عمومی آثار جشنواره، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم مستند 17 با حضور مسئولان ملی و استانی در قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن موحدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم مستند 17 که در سالن جلسات تالار شهید آوینی ارشاد قم برگزار شد، با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره رشادت های شهدا، رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: به برکت این خون های مقدس روز به روز درخت انقلاب اسلامی تنومندتر می شود و ملت ایران به قله های مدنظر ولی فقیه نزدیک تر خواهند شد.

دبیر جشنواره ملی فیلم مستند 17 با اشاره به دیدار دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم با مقام معظم رهبری، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم به شهدای گروه سرود، شهدای روضه حضرت زهرا(س) و.

اشاره کردند و همه شهدای ایران را شهدای قم نامیدند؛ امروز وظیفه ما حراست از این میراث ماندگار است.

وی بیان کرد: امروز یاد و نام شهدا بایستی به وسیله آثار هنری به مردم معرفی بشود و جشنواره فیلم مستند 17 در این راستا برگزار می شود که یکی از بهترین معرفی کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اکران فیلم های جشنواره ملی فیلم مستند 17 در قم اعلام شد

جزییات اکران فیلم های جشنواره ملی فیلم مستند 17 در قم اعلام شد