مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 20:452023-09-27سياسي

گاف های تکراری «رسانه ملی» تا کجا ادامه دارد؟


جام جم، روزنامه صداوسیما، در گزارشی درباره قطعه موسیقایی و ماندگار «کجایید ای شهیدان خدایی»، به جای رزمندگان کشورمان، تصویر بزرگی از سربازان عراقی را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آرمان امروز، اما این تنها اشتباه مجموعه سازمان صدا و سیما در این روزها نبود،  شبکه خبر در مصاحبه با مدیر بحران استان لرستان موضوع صدای مهیب در این استان را محرمانه معرفی کرد و در زیرنویس آورد.

سوالی که اینجا مطرح می شود این است: چرا گفتگوی محرمانه را باید در شبکه خبر اعلام کرد؟ و عجیب تر اینکه از مقام دولتی مصاحبه محرمانه گرفته، ولی اسم آن مقام را هم ذکر کرده اند.

انتقادات از نوع تحرکات صدا و سیما و عدم قدرت جذب مخاطب در رسانه ملی با نزدیک شدن به انتخابات اسفند ماه رو به افزایش است و باتوجه به نظرسنجی ها، برنامه های رسانه ملی در آستانه انتخابات مجلس با بحران مقبولیت بین مخاطبان رو به رو است.

موضوعی که زنگ خطر از دست رفتن مرجعیت رسانه ملی را به صدا درآورده است.

از ابتدای انقلاب 57، دو تفکر در صداوسیما نمایندگانی داشتند که به فراخور موقعیت های سیاسی، هر یک توانستند دست بالا را پیدا کنند.

تفکر اول، به تکثر آراء و نظرات برای جذب حداکثری مخاطب اولویت می داد تا از این رهگذر، در رقابت با رسانه های ماهواره ای خارجی، صداوسیما بتواند پیام جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف های تکراری «رسانه ملی» تا کجا ادامه دارد؟

گاف های تکراری «رسانه ملی» تا کجا ادامه دارد؟