مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-02سياسي

طرح نماز «نور چشم من» در مدارس 13 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیین معنوی آغاز طرح نماز نور چشم من با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد و امام جمعه یاسوج، - طرح نماز نور چشم من در مدارس 13 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه ولادت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) طرح نماز نور چشم من است از امروز در مدارس 13 شهرستان و منطقه کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیین معنوی آغاز طرح نماز نور چشم من با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد و امام جمعه یاسوج، مدیرکل آموزش وپرورش استان، رییس ستاد اقامه نماز استان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان و مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و جمعی از اولیا  و دانش آموزان در مسجد قبا شهر یاسوج برگزار شد.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد پس از اقامه نماز ظهر و عصر در این آیین معنوی با تبریک میلاد پیامبر بزرگ اسلام (ص) گفت: تنها راه نجات انسان ها از ضلالت و گمراهی تمسک به اهل بیت (ع) و ایمان به خداست.

آیت الله سید نصیر حسینی (نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد) با بیان اینکه عده ای احکام اسلام و حجاب را کهنه پرستی و عقب ماندگی می پندارند گفت: کسانی که نسبت به احکام الهی چنین تفکراتی دارند دنبال این هستند که پسران و دختر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نماز «نور چشم من» در مدارس 13 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد

طرح نماز «نور چشم من» در مدارس 13 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد