مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 00:502023-10-04اقتصادي

ارائه خدمات پزشکی به زوج های نابارور تحت پوشش بیمه سلامت


رییس اداره بیمه سلامت شهرستان بندر انزلی گفت: با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زوج های نابارور تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار می گیرند.

- ایسنا/گیلان رییس اداره بیمه سلامت شهرستان بندر انزلی گفت: با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زوج های نابارور تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار می گیرند.

جمشید حسنی پور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زوج های نابارور تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار می گیرند، اظهار کرد: ابن طرح قبلا برای بانوان تا 45 سال بود که در شیوه نامه جدید برای بانوان تا 49 سال تمام و ارائه خدمات بیمه ای برای آقایان بدون محدودیت سنی شامل می شود.

حسنی پور تصریح کرد: زوجین با مراجعه به پزشک و تشخیص ناباروری جهت دریافت خدمات توسط پزشک معالج نشاندار می شوند و یا با مراجعه به کارشناس اداره کل بیمه سلامت استان مراحل نشان دار شدن جهت طی مراحل تشخیصی، درمانی و دریافت حمایت های بیمه ای صورت می گیرد.

رییس اداره بیمه سلامت شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: خدمات درمانی و تشخیصی شامل موارد مختلفی از جمله آزمایشات مرتبط، سونوگرافی، رادیولوژی، دارو جهت تشخیص و درمان ناباروری است که اگر زوجه با این اقدامات اولیه باردار نشد آماده دریافت خدمات فوق تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات پزشکی به زوج های نابارور تحت پوشش بیمه سلامت

ارائه خدمات پزشکی به زوج های نابارور تحت پوشش بیمه سلامت