مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:362023-10-06سياسي

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی پیگیری شود


نیروهای دولتی دارای رابطه استخدامی شرکتی، حجمی و کار معین در این شهرستان به رسمی تبدیل وضعیت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی در خطبه های نمازجمعه این شهر اظهار کرد: امروز قشر زحمت کشی در بدنه دولت کار می کند که در چنگال قدرتمند پیمان کارانی قرارگرفته اند که گاهی در بعضی مجموعه ها این پیمان کاران با آنها مانند استعمار و بلکه بردگی نگاه می کنند.

وی افزود: نیروهای شرکتی بین خوف و رجا زندگی می کنند و حتی جرات گرفتن مرخصی ندارند و امنیت شغلی آنها  صفر است و حتی اگر مجموعه ای که در آن کار می کند قدرتمند و دولتی باشد زیر نظر پیمان کار به ناچار باید بله قربان گو باشد.

امام جمعه پل دختر گفت: نیروهای شرکتی سالیان سال است دارند داد می زنند اما گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات آنها نیست، مجلس تصویب کرد آنهایی که خانواده ایثارگر هستند تبدیل وضعیت شوند که این از بهترین اقدام ها و انقلابی بودن مجلس در این مسئله خود را نشان داد.

وی افزود: بر این اساس انتظار می رود نیروهای دولتی شرکتی که جز جامعه ایثارگری نیستند و مشمول این قانون نمی شوند اما با زجر زندگی خود را اداره می کنند نیز مورد حمایت دولتیان و مجلسی ها تا عمر این مجلس باقی است،  قرار گیرند و فکر عاجلی در این زمینه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی پیگیری شود

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی پیگیری شود