مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-13سياسي

روزگار بی پاسخ ماندن به ظلم گذشته است


امام جمعه موقت کاشمر، با تاکید بر اینکه دلگرمی دادن به صهیونیست ها و حمایت از ظالم،بدتر از ظلم است، ابراز داشت: جبهه مقاومت بر این باور مصمم است که روزگار بی پاسخ ماندن به ظلم گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، حجت الاسلام علی احدی امروز در اجتماع نمازگزاران جمعه در آستان مقدس امامزاده سید حمزه (ع) با اشاره به اینکه در قرآن،کتب آسمانی و پیام الهی مبارزه و مخالفت با ظلم و ستمی است، افزود: به قدری که در ادیان الهی از نفرت داشتن ظلم و ستم و تقویت عدالت تاکید شده، که شاید کمتر موضوعی بعد از توحید و ولایت به اهمیت این موضوع داشته باشیم.

امام جمعه موقت کاشمر با اشاره به تنفر اسلام و دنیا از ظلم و ستم، اظهار داشت: اسراییل تنها دولت و رژیم جعلی زورگو و مقدم ستمگران است که همه مشخصات ظلم و ستم را دارد.

وی غصب، کودک کشی، شکنجه های جسمی و روحی،توهین به امکان مقدس همچون مسجدالاقصی و زورگویی را از نشانه های بارز رژیم غاصب و جعلی اسراییل عنوان کرد و ادامه داد: طوفان الاقصی که آغاز شده،علاوه بر اینکه قدرت نظامی،امنیتی و هیمنه خیالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست بزودی ریشه ظلم و ستم را نیز خواهد خشکاند.

حجت الاسلام احدی با تاکید بر اینکه دلگرمی دادن به صهیونیستها و حمایت از ظالم،بدتر از ظلم است، ابراز داشت: جبهه مقاومت بر این باو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزگار بی پاسخ ماندن به ظلم گذشته است

روزگار بی پاسخ ماندن به ظلم گذشته است