مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-18سياسي

کودکان غزه وارثان قدس شریف خواهند بودند


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان ضمن تسلیت و همدردی با ملت مظلوم فلسطین به ویژه خانواده های شهدای این جنایت ننگین، فاجعه هولناک و غیرانسانی بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم می کند.

- ایسنا/همدان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان ضمن تسلیت و همدردی با ملت مظلوم فلسطین به ویژه خانواده های شهدای این جنایت ننگین، فاجعه هولناک و غیرانسانی بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم می کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان اعلام کرد: حمله دیشب به بیمارستان المعمدانی نهایت ظلم و خوی جنایتنکارانه ی رژیم کودک صهیونیستی است.

بیمارستان ها در زمان جنگ نه تنها مکانی هستند که مردم برای درمان مراجعه می کنند بلکه به عنوان سرپناه هم مورد استفاده قرار می گیرند.

زهرا براتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فلسطینیان از شدت بمباران ها و بی خانمان شدن به بیمارستان ها و مدارس سازمان ملل پناه آورده اند اما این مکان ها هم با توحش و رذالت رژیم کودک کش صهیونیستی مورد تهاجم قرار می گیرد و هزاران نفر از غیرنظامیان زنان و کودکان بی گناه در این فاجعه انسانی به شهادت می رسند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بارها در سکوت مجامع بین المللی از تسلیحات نامتعارف از جمله حاوی فسفر سفید استفاده کرده و بیمارستان المعمدانی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان غزه وارثان قدس شریف خواهند بودند

کودکان غزه وارثان قدس شریف خواهند بودند