مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 01:102023-10-18سياسي

رییس جهاد دانشگاهی ایلام معارفه شد


رییس جهاددانشگاهی کشور ضمن شنیدن دغدغه ها و درددل های جهادگران دانشگاهی ایلامی، رییس جدید این واحد را معارفه کرد.

- دکتر حسن مسلمی نایینی، در نشست صمیمانه با اعضای جهاددانشگاهی استان ایلام با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: پیروزی های اخیر مقاومت همه ی دنیا را متحیر کرد و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی شکست این رژیم را نزدیک کرده است و امیدواریم ملت ایران به امامت مقام معظم رهبری نماز را در قدس عزیز اقامه کنند.

وی با بیان اینکه در واحد ایلام کارهای بسیار خوبی انجام شده و در دیدارهایی که امروز با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار ایلام و رییس دانشگاه ایلام داشتم همه ی این عزیزان زحمات جهادگران استان را می بینند و برای این تلاش ها ارزش قائل هستند.

رییس جهاد دانشگاهی در این نشست با اشاره به اهمیت منابع انسانی در موفقیت هر سازمانی گفت: سرمایه اصلی جهاد دانشگاهی منابع انسانی آن هستند و تلاش می کنیم ضمن آشنایی با نظرات جهاد گران، از این دیدگاه ها برای توسعه فعالیت های این نهاد بهره مند شویم.

مسلمی نایینی در این نشست ضمن قدردانی از زحمات سیدغلامرضا حسینی، رییس سابق واحد استان ایلام، حکم ریاست این واحد را را به دکتر محمد پاکزاد اعطا و تاکید کرد: دکتر پاکزاد تجربه بسیار گران سنگی را در پژوهشگاه رویان دارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جهاد دانشگاهی ایلام معارفه شد

رییس جهاد دانشگاهی ایلام معارفه شد