مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-04بين الملل

روسیه: 500 نظامی و 74 پهپاد اوکراینی در یک روز نابود شدند


وزارت دفاع روسیه ضمن اشاره به دفع حداقل 7 حمله ارتش اوکراین به مواضع نیروهای این کشور، گفت که نزدیک به 500 نظامی کی یف نیز در بیست وچهار ساعت گذشته از پای درآمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که طی بیست وچهار ساعت گذشته، 74 پهپاد اوکراینی را سرنگون کرده و در 114 منطقه با نیروهای رژیم کی یف درگیر شدند.

  این وزارتخانه در بیانیه ای گفت که 7 عملیات تهاجمی نظامیان اوکراینی به مواضع نیروهای روسیه در محورهای جنوب دونتسک، کوبیانسک، زاپروژیا، کراسنی لیمان و خِرسون طی یک روز گذشته دفع شدند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وزارت دفاع روسیه در ادامه توضیح داد که در جریان مقابله نیروهای روس با حملات ارتش کی یف در محورهای مذکور، نزدیک به 500 نظامی اوکراینی کشته و حجم زیادی از تجهیزات جنگی آنها نابود شد.

در این بیانیه آمده است که 1 دستگاه تانک، 7 نفربر و خودروی زرهی، 11 وسیله نقلیه نظامی، 8 قبضه توپخانه چندگانه، 1 ایستگاه راداری ضد موشکی ساخت آمریکا و 1 ایستگاه جنگ الکترونیک ارتش اوکراین طی این حملات روز گذشته از بین رفتند.

طبق این گزارش، این وزارتخانه همچنین افزود که 5 انبار مهمات و موشک متعلق به چند گردان مکانیزه ارتش اوکراین در مناطق دونتسک، خارکیف و خِرسون در عملیات نیروی هوافضای روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: 500 نظامی و 74 پهپاد اوکراینی در یک روز نابود شدند

روسیه: 500 نظامی و 74 پهپاد اوکراینی در یک روز نابود شدند