مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 19:002023-09-25اقتصادي

برای تأمین منابع ارزی حج و عمره سریع تر اقدام شود


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از دستگاه های ذی ربط خواست برای تأمین منابع ارزی مورد نیاز سفرهای حج و عمره سریع تر اقدام کنند.

- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از دستگاه های ذی ربط خواست برای تأمین منابع ارزی مورد نیاز سفرهای حج و عمره سریع تر اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعبدالفتاح نواب ـ در شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت خواستار این شد که وضعیت میزان و نرخ ارز و هزینه بلیت هواپیما برای سفرهای عمره و حج، سریع تر روشن شود.

او اظهار کرد: تأمین نکردن منابع لازم در برگزاری سفرهای حج و عمره مشکلاتی را در حوزه های مختلف، از جمله اسکان زائران ایجاد خواهد کرد و به تأخیر افتادن آغاز سفرهای عمره موجب می شود روزانه چندهزار نفر از تشرف به سرزمین وحی باز بمانند و شرکت های هواپیمایی نیز که به دنبال سود زیاد هستند، متضرر شوند.

سیدعباس حسینی ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ و حمیدرضا رهبری فر ـ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت ـ در ادامه این نشست از پیگیری های انجام شده از شرکت های هواپیمایی برای تعیین نرخ بلیت و بانک مرکزی برای میزان و نرخ ارز سفرهای عمره گزارش دادند.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: معاونان و کارشناسان بانک مرکزی و سازمان حج و زیارت درباره مسائل ارزی نشست مشترک داشته اند و سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تأمین منابع ارزی حج و عمره سریع تر اقدام شود

برای تأمین منابع ارزی حج و عمره سریع تر اقدام شود