مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 20:502023-10-08ورزشي

امضای 8 سند همکاری علمی- بین المللی دانشگاه تبریز با دانشگاه های عراق


در حاشیه رویداد بزرگ علمی و بین المللی هفته علم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق که با شرکت 25 دانشگاه از کشور عراق برگزار شد، هشت سند همکاری علمی- بین المللی دانشگاه تبریز با دانشگاه های عراق به امضا رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در حاشیه رویداد بزرگ علمی و بین المللی هفته علم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق که با شرکت 25 دانشگاه از کشور عراق برگزار شد، هشت سند همکاری علمی- بین المللی دانشگاه تبریز با دانشگاه های عراق به امضا رسید.

دکتر صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز همزمان با حضور و سخنرانی در رویداد بزرگ علمی-بین المللی هفته ی علم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، به صورت فشرده مذاکراتی را با روسای دانشگاه های بغداد، المستنصریه العراقیه، تکریت، موصل، بابل، بصره و کوفه انجام داد.

ماحصل این مذاکرات نیز امضای هشت سند همکاری علمی-بین المللی با دانشگاه های عراق بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، این تفاهم نامه ها عمدتا در راستای پذیرش اعضای هیات علمی این دانشگاه ها در قالب فرصت های مطالعاتی یا پذیرش دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در قالب فرصت مطالعاتی، برگزاری رویدادهای مشترک علمی، فرهنگی، ورزشی و دانشجویی و ایجاد شعب مشترک و در واقع اجرای برنامه های پژوهشی مشترک هم چنین اعزام اساتید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 8 سند همکاری علمی- بین المللی دانشگاه تبریز با دانشگاه های عراق

امضای 8 سند همکاری علمی- بین المللی دانشگاه تبریز با دانشگاه های عراق