مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:352023-09-29فرهنگي

شاگردان به جای استادان در کنسرت بدون بلندگو


ارکستر سمفونیک تهران که اخیرا 40 نفر از نوازندگان قدیمی خود را از دست داده است، از پنجم مهرماه برای بار دوم پس از اجرای سمفونی حماسی «خط شکنان» در حضور نوازندگان جدید با رهبری منوچهر صهبایی صحنه رفت.

- ارکستر سمفونیک تهران که اخیرا 40 نفر از نوازندگان قدیمی خود را از دست داده است، از پنجم مهرماه برای بار دوم پس از اجرای سمفونی حماسی خط شکنان در حضور نوازندگان جدید با رهبری منوچهر صهبایی صحنه رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارکستر سمفونیک تهران پنجم و ششم مهر در تالار وحدت به روی صحنه رفته و قرار است امشب هفتم مهر و 13 و 14 مهر هم روی صحنه برود و آثاری از جمله سمفونی شماره 7 بتهوون، رقص در سمنگان از حسین ناصحی، رقص های مجار شماره 1، 4، 5 و موومان اول سمفونی شماره 4 برامس را اجرا کند.

البته این کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در حالی برگزار می شود که خبری از حضور 40 نوازنده اخراجی نبود، در حالی که چندی پیش محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) دستور فوری بازگشت 40 نوازنده اخراجی را صادر کرد و دستور داد که حقوق از دست رفته این نوازندگان جبران شود که در راستای آن هم کنسرتی با حضور این نوازندگان به مدت پنج شب و به مناسبت اربعین حسینی در تهران به رهبری عرفان وکیلی روی صحنه رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاگردان به جای استادان در کنسرت بدون بلندگو

شاگردان به جای استادان در کنسرت بدون بلندگو