مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-17سياسي

تبلیغ چهره به چهره طلاب در حرم حضرت معصومه(س)


رییس اداره خانواده حرم مطهر حضرت معصومه(س) از اجرای طرح هادیان کریمه خبرداد و گفت: طلاب در قالب این طرح علاوه بر تبلیغ چهره به چهره و ارتباط با جوانان و نوجوانان به مسائل شرعی و اعتقادی مردم پاسخ داده و به ارائه مشاوره دینی می پردازند.

- حجت الاسلام صادق فلاح پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در ایام معصومیه تعدادی از طلاب آموزش دیده حرم مطهر بانوی کرامت در قالب طرح هادیان کریمه در ورودی های این آستان مقدس به تبلیغ چهره به چهره در میان زائران به ویژه نسل جوان می پردازند.

وی گفت: این گروه از مبلغان که با لباس مقدس روحانیت، پرهای سبزرنگ و کارت مخصوص شناخته می شوند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 16 تا 20 و همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 تا 14 و از ساعت 16 تا 20 در ورودی های حرم مطهر بانوی کرامت مستقر هستند و به ارائه مشاوره دینی به مردم می پردازند.

رییس اداره خانواده حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به بازخورد خوب این طرح در میان مردم، اظهار کرد: طلاب در قالب این طرح به مسائل شرعی و اعتقادی مردم پاسخ می دهند که مورد استقبال زائران به ویژه نسل جوان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح هادیان کریمه در طول ایام سال در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود، افزود: در برخی موارد چند ساعت برای حل مشکلات و شبهات ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ چهره به چهره طلاب در حرم حضرت معصومه(س)

تبلیغ چهره به چهره طلاب در حرم حضرت معصومه(س)