مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-07سياسي

امپراطوری رسانه ای استکبار برای تضعیف نیروی انتظامی دسیسه می کند


وزارت دفاع ایجاد فضایی پایدار و مناسب برای فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را محصول فداکاری های این مجموعه ولایت مدار نیروی انتظامی برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ در این بیانیه آمده است: آغاز هفته انتظامی نمادی است برای گرامیداشت تلاش ها و یادآوری فداکاری و زحمات رادمردانی که با تعهد به آرمان های انقلاب و ارزش های اصیل اسلامی با نثار خون خود امنیت و آرامش را برای این سرزمین به ارمغان آورده و آسایش و شادکامی را برای شهروندان در جای جای میهن اسلامی مان، ایران عزیز فراهم کنند.

این مجموعه ولایت مدار با تقدیم نخستین شهدای جنگ تحمیلی توسط ژاندارمی و ایستادگی و مقاومت اولیه در برابر دشمن بعثی کارنامه ای پرافتخار از خود برجای گذاشته است و در سنگر مقابله با اشرار، مبارزه با مواد مخدر و حراست از کیان ، مال وناموس مردم در شهرها و روستاها با تلاش مجاهدانه و بی دریغ خوش درخشید.

پس از دفاع مقدس نیروی انتظامی همچون دیگر نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در تمام پهنه کشور حضوری مقتدر، مردمی و دلسوزانه داشته است بطوریکه ثمره آن همه ایثار و از خودگذشتگی ، ایجاد فضایی پاپدار و مناسب برای فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در هیاهوی محیط پرالتهاب برخی از همسایگان کشورمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امپراطوری رسانه ای استکبار برای تضعیف نیروی انتظامی دسیسه می کند

امپراطوری رسانه ای استکبار برای تضعیف نیروی انتظامی دسیسه می کند