مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:402023-10-07سياسي

احمدی نژاد در گواتمالا از کدام کارنامه آبی خود دفاع می کند؟


به عنوان نمونه در سال 1389 قانونی تحت عنوان تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه بهره برداری قبل از سال 85 با دستور مستقیم احمدی نژاد در کشور به تصویب رسید و اجرایی شد که اجرای همین قانون سبب شد به مجموعه چاه های مجاز کشور ده ها هزار حلقه چاه دیگر اضافه شود .

- چند روزی است که سفر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور اسبق کشورمان به آمریکای مرکزی به بحث داغ فضای مجازی تبدیل شده است؛ سفری متفاوت و غیرمنتظره که گفته می شود جهت شرکت در یک سمپوزیوم بین المللی چهار روزه برنامه ریزی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بر اساس آنچه که از سوی تیم رسانه ای احمدی نژاد عنوان شده است، سمپوزیومی که او در آن حاضر می شود، یک همایش علمی پژوهشی با موضوع مدیریت جامع منابع آب در جهان است و احمدی نژاد در این برنامه در ارتباط با روش های صحیح مدیریت منابع آب در جهان سخن خواهد گفت.

صرف نظر از حواشی سیاسی و امنیتی پیش آمده پیرامون این سفر که چند روزی است به موضوع داغ رسانه ها تبدیل شده است، موضوع مهم تر اینکه برخی افراد با اشاره به سابقه مدیریتی احمدی نژاد در حوزه آب این پرسش را مطرح می کنند که دقیقاً رییس جمهور اسبق کشورمان در این همایش از کدام سبک و سیاق مدیریتی منابع آب صحبت و دفاع خواهد کرد؟ این پرسش و نکته مهم از آنجایی مطرح می شود که بدانیم در دوران ریاست جمهوری احم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی نژاد در گواتمالا از کدام کارنامه آبی خود دفاع می کند؟

احمدی نژاد در گواتمالا از کدام کارنامه آبی خود دفاع می کند؟