مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-17اقتصادي

همدان به دنبال تغییر در روش برف روبی


معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه امسال آمادگی خوبی برای برف روبی در زمستان ایجاد شده است، گفت: 10 میلیارد تومان اعتبار برای به روزرسانی ماشین آلات و تغییر در شیوه برف روبی اختصاص داده شده است.

- ایسنا/همدان معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه امسال آمادگی خوبی برای برف روبی در زمستان ایجاد شده است، گفت: 10 میلیارد تومان اعتبار برای به روزرسانی ماشین آلات و تغییر در شیوه برف روبی اختصاص داده شده است.

حامد جلیلوند در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح های تحقیقاتی در حوزه برف روبی انجام شده است، اظهار کرد: در سال 97 کارهای تحقیقاتی درباره برف روبی انجام شده بود که در حوزه خدمات شهری پیگیری مجدد صورت گرفت.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسه و نمک از نظر زیست محیطی مشکلاتی را ایجاد می کند، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که تغییر محسوسی در زمینه برف روبی ایجاد شود و این روش تغییر یابد که این طرح امسال به صورت پایلوت در دو، سه خیابان شهر همدان اجرا خواهد شد و در صورت موفقیت در سایر خیابان ها انجام می گیرد.

جلیلوند با تأکید بر اصلاح و تغییر روش های برف روبی، افزود: روش فعلی برف روبی روش دی آیسینگ است که در این روش یخ زدگی ایجاد و این موضوع باعث افزایش مصرف ماسه و نمک در معابر شهر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان به دنبال تغییر در روش برف روبی

همدان به دنبال تغییر در روش برف روبی