مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-05سياسي

اهدای 440 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: 440 سری جهیزیه با مشارکت سپاه انصارالرضا (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به زوج های جوان نیازمند اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به مناسبت اعیاد ربیع الاول و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) 20 هزار و 313 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سراسر کشور اهدا می شود که سهم خراسان جنوبی 440 سری جهیزیه به ارزش 13 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

وی گفت: این تعداد جهیزیه با هدف تحکیم بنیان خانواده، ترویج و تسهیل گری در زمینه ازدواج آسان به نوعروسان اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به این که از این تعداد 159 سری جهیزیه توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)  و 281 سری جهیزیه به صورت مشارکتی این نهاد و سپاه تهیه شده است، افزود: قبل از این مرحله در سال جاری 149 سری جهیزیه به ارزش 4 میلیارد و 470 میلیون تومان در اختیار زوج های جوان قرار گرفت.

عرب با بیان اینکه کارکرد های این نهاد  ریشه در آموزه های دینی داشته و از همین رو خدمات خود را با رویکرد دینی و الهی در بخش های مختلف به جامعه هدف عرضه می کند، افزود: با همین نگاه فراهم کردن زمینه ازدواج زوج های نیازمند تحت حمایت کمیته امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 440 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی

اهدای 440 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی