مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-14بين الملل

تجمع اعتراضی خانواده های اسرای صهیونیست در تل آویو


مخالفت ها با جنگ در سرزمین های اشغالی ادامه دارد و تعدادی از خانواده های اسرای اسراییلی در غزه در مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شماری از خانواده های اسرای صهیونیست در غزه امروز شنبه، 14اکتبر در مقابل مقر وزارت جنگ رژیم اشغالگر در تل آویو تظاهرات کردند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین و به نقل از رسانه های عبری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته، جمعه به 265 خانواده یهودی از کشته شدن فرزند خبر داده و همچنین وضعیت را برای 120 خانواده ای که اسرایی داشتند، اطلاع داده است.

از ابتدای آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون در رسانه های صهیونیستی گزارش های زیادی درباره افزایش خشم و ناامیدی در میان خانواده های شهرک نشین در مجاورت نوار غزه و خانواده های اسرای اسراییلی منتشر شده است.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت روز گذشته در گزارشی اعلام کرده بود که وزرای حزب لیکود در اسراییل در حالی که در بیمارستان های اسراییل قصد ملاقات با مجروحان جنگ حضور داشتند، مورد حمله شهرک نشینان قرار گرفتند؛ شهرک نشینان به آن ها توهین کرده و وزرای حزب لیکود را متهم کردند که اسراییل را ویران کرده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی خانواده های اسرای صهیونیست در تل آویو

تجمع اعتراضی خانواده های اسرای صهیونیست در تل آویو