مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 19:152023-09-28ورزشي

آرین سلیمی: می توانستم بهتر از این باشم +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آرین سلیمی که دقایقی پیش مدال نقره نوزدهمین دوره بازی های آسیایی را کسب کرد، افزود:  می توانستم بهتر از این باشم ونتیجه بهتری بگیریم ، - عضو تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: از خودم راضی نیستم، می توانستم بهتر از این باشم از مردم وکادر فنی عذرخواهی می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آرین سلیمی که دقایقی پیش مدال نقره نوزدهمین دوره بازی های آسیایی را کسب کرد، افزود:  می توانستم بهتر از این باشم ونتیجه بهتری بگیریم ، به همین دلیل از مردم و کادر فنی عذر خواهی می کنم .

وی در ادامه سخنانش با تاکید براینکه در رویدادهای بعدی قطعا خوش رنگ ترین مدال را برای مردم کشورم کسب خواهم کرد ،گفت: مطمئن باشید با تلاش بیشتر مدال طلا از آن من خواهد بود.

عضو تیم ملی تکواندو با رضایت بخش خواندن مدال نقره ای که در برابر حریف چینی کسب شده ، اظهار داشت : باید  آنچه را که کادر فنی  به من گفتند باید اجرا می کردم،متاسفانه در شرایط مسابقه گاهی تمرکز را از دست می دهی، در واقع عدم تمرکز در ثانیه های پایانی راند نخست و راند  آخر، نتیجه را تغییر داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ناداوری این مسابقه را مورد توجه قرارداد: در راند نخست و راند آخر 6 امتیاز در شرایط حساس از من کسر کردند که خود باعث تا به لحاظ امتیاز عقب بیفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرین سلیمی: می توانستم بهتر از این باشم +عکس

آرین سلیمی: می توانستم بهتر از این باشم +عکس