مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:052023-09-26سياسي

هفته وحدت؛ بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی


فرماندار رضوانشهر در جلسه ستاد بزرگداشت هفته وحدت این شهرستان گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است.

- ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر در جلسه ستاد بزرگداشت هفته وحدت این شهرستان گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر، سید نادر صفوی میرمحله در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد بزرگداشت هفته وحدت این شهرستان با بیان اینکه هفته وحدت بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است، تاکید کرد: در برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های هفته وحدت باید مشارکت جدی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه وحدت بر گرفته از آیات الهی و روایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، افزود: پیامبر اکرم(ص) به عنوان مهم ترین نماد وحدت بین مسلمانان بوده و باید به گونه ای عمل کنیم تا اتحاد و همبستگی مان روز به روز تقویت شود.

فرماندار رضوانشهر گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همواره برای از بین بردن وحدت جهان اسلام تلاش می کنند و با ایجاد تفرقه سعی در ضربه زدن به اسلام و انقلاب دارند لذا همه باید در برگزاری باشکوه آیین های هفته وحدت با حضور اقشار مختلف مردم و اتحاد و یکپارچگی در راستای یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت؛ بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی

هفته وحدت؛ بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی