مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-18فرهنگي

طبیعت مازندران همواره الهام بخش اثر هنرمندان است


طبیعت و محیط زیست، دشت و شالیزارها، طبیعت جنگل ها همه و همه می توانند بر موفقیت یک هنرمند تاثیر گذار باشند، لذا طبیعت همواره برای هنرمندان الهام بخش خواهد بود.

- ایسنا/مازندران یک هنرمند مازندرانی می گوید: طبیعت و محیط زیست، دشت و شالیزارها، طبیعت جنگل ها همه و همه می توانند بر موفقیت یک هنرمند تاثیر گذار باشند، لذا طبیعت همواره برای هنرمندان الهام بخش خواهد بود.

برخی جهان را ترکیبی از انسان، حیوان و طبیعت دانسته اند، بنابراین می توان گفت؛ هنرمندان با الهام از طبیعت می توانند با خلق آثار مهم هویت های بومی و تاریخی را زنده نگه دارند.

به همین منظور گفت وگویی با سمانه موسوی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشکده فنی قدسیه ساری از دانشگاه علوم فنون تهران داشتیم که در ادامه می خوانید.

ایسنا :از چه سالی فعالیت رسمی و حرفه ای خود را در عرصه هنر شروع کردید؟ -با توجه به اینکه رشته تحصیلی ام در دوران دبیرستان و دانشگاه هنر و گرافیک بود لذا از سال 1372 در این حرفه هستم اما از سال 1378 با شرکت در نمایشگاه جمعی گنجینه بابل فعالیت خود را رسما در زمینه نقاشی شروع کردم.

ایسنا: تاکنون چه دستاوردهایی داشتید و در چه نمایشگاه هایی آثار شما به تماشا گذاشته شد؟ - از جمله دستاوردهای من؛ شرکت در نمایشگاه جمعی گنجینه بابل، شرکت در نمایشگاه جمعی چهل اث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبیعت مازندران همواره الهام بخش اثر هنرمندان است

طبیعت مازندران همواره الهام بخش اثر هنرمندان است