مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-12اقتصادي

تحویل 300 واحد مسکونی تا دهه فجر در نیشابور


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در نهضت ملی مسکن نیشابور تا دهه فجر امسال 300 واحد به متقاضیان تحویل و عملیات اجرایی سازه بیش از 2هزار واحد به تمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحبرگزاری فارس از مشهد، سومین سفر از دور دوم سفرهای استانی نهضت ملی مسکن با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی به شهرستان نیشابور انجام شد.

در این سفر فرماندار شهرستان نیشابور و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان (راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، توزیع برق، اداره گاز، اداره آب و فاضلاب ) و سایر مسئولین شهرستانی از روند پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن شهرهای چکنه، بار و نیشابور جمعا به تعداد 15 پروژه بازدید و در پایان با حضور در فرمانداری شهرستان و تشکیل جلسه شورای مسکن شهرستان نیشابور برگزار شد.

 از مهمترین مصوبات این جلسه می توان به پایان عملیات اجرایی سازه بیش از 2000واحد تا دهه فجر و نیز اتمام عملیات آماده سازی و زیرساخت های کلیه سایت ها به ویژه سایت 36هکتاری نیشابور تا پایان آذرماه اشاره کرد.

همچنین مقرر شد حداکثر طی یک ماه آینده تعیین تکلیف زمین 110هکتاری و سایت ویلایی نیشابور صورت پذیرفته و واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط آغاز گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 300 واحد مسکونی تا دهه فجر در نیشابور

تحویل 300 واحد مسکونی تا دهه فجر در نیشابور