مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:452023-09-23سياسي

در حوادث پاییز سال گذشته، جنگ جهانی رسانه ای علیه ما اتفاق افتاد


در حوادث پاییز سال گذشته، جنگ جهانی رسانه ای علیه ما اتفاق افتاد که در یک نمونه آماری بیان شد ظرف 46 روز 5 رسانه علیه ما 3800 دروغ منتشر کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: در حوادث پاییز سال گذشته، جنگ جهانی رسانه ای علیه ما اتفاق افتاد که در یک نمونه آماری بیان شد ظرف 46 روز 5 رسانه علیه ما 3800 دروغ منتشر کردند.

  سید محمد حسینی امروز 1 مهرماه، در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید که در هنرستان فاطمه الزهرا(س) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امسال شعار مدرسه قوی، ایران قوی انتخاب شده است.

این حقیقت را در دوران انقلاب و دفاع مقدس شاهد بودیم که با دم گرم معلمان، دانش آموزان روانه جبهه های جنگ می شدند و از تمامیت ارضی، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی دفاع می کردند.

وی اضافه کرد: اگر این فداکاری، ایثار، گذشت، دلاوری و شهادت طلبی نبود ما یک ملت ذلیل و خوار همچون دوران قاجار و پهلوی بودیم که بخشی از کشور ما را جدا می کردند.

البته آمده بودند انقلاب را سرنگون کنند، همان وضعیت سابق که منحط و عقب مانده بود، استمرار پیدا کند و شخص اول کشور کسی باشد که به او ژاندارم منطقه می گفتند اما این فرزندان برومند بودند که عزت و شرافت را به ارمغان آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوادث پاییز سال گذشته، جنگ جهانی رسانه ای علیه ما اتفاق افتاد

در حوادث پاییز سال گذشته، جنگ جهانی رسانه ای علیه ما اتفاق افتاد