مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-02دانش

خوابگاه 400 نفره دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سال آینده افتتاح می شود


معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه خوابگاه 400 نفره این دانشگاه گفت: این پروژه سال آینده به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه خوابگاه 400 نفره این دانشگاه گفت: این پروژه سال آینده به بهره برداری می رسد.

دکتر محمدرضا غلامی در نشست خبری امروز (10 مهر) با اشاره به گستردگی فعالیت های حوزه فرهنگی و دانشجویی گفت: در دانشگاه علوم پزشکی 18 هزار کارمند، 550 عضو هیات علمی و شش هزار دانشجو داریم که به آنها خدمات رسانی می کنیم و همین تعداد بالای مخاطبان موجب گستردگی فعالیت های حوزه فرهنگی و دانشجویی شده است.

وی از تشکیل شورای فرهنگی در تمام مراکز بهداشتی و درمانی استان خبر داد و افزود: در تلاش هستیم با تشکیل این شورا یک شبکه فرهنگی در تمامی مراکز درمانی و بهداشتی ایجاد کرده و از این طریق برنامه های خود را برای آنها اجرا کنیم.

غلامی گفت: در کنار جامعه گسترده مخاطبان در دانشگاه، مراجعات بسیار مردمی را هم به مراکز بهداشتی و درمانی داریم که در تلاشیم برنامه های فرهنگی را هم برای آنها داشته باشیم.

وی افزود: بطور مثال روزانه حدود 15 تا 20 هزار تردد در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه داریم که این تعداد بستر خوبی برای انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه 400 نفره دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سال آینده افتتاح می شود

خوابگاه 400 نفره دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سال آینده افتتاح می شود