مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:202023-09-26سياسي

ناراحتی روزنامه داخلی از تحقیر آمریکا در نیویورک


دستگاه تبلیغاتی و رسانه ای دشمن، امید مردم را نشانه گرفته است و مواردی همچون تمرکز بر کلیدواژه «مهاجرت» دقیقا در راستای القای یأس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن پیگیری می شود.

- فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* ناراحتی یک روزنامه داخلی از تحقیر آمریکا در نیویورک سحام نیوز- ارگان رسانه ای منتسب به اعضای فراری جریان فتنه- در مطلبی به نقل از یک روزنامه داخلی نوشت: روزنامه اعتماد نوشت: آقای رییسی در سخنرانی خود جمله ای را بیان کرد که شایسته توجه و تامل و در نوع خود ادعایی بزرگ است.

وی گفت و تکرار کرد که قدرت های کهنه درحال افولند، آنها گذشته اند ما آینده ایم.

بهتر بود آقای رییس جمهور این معنا را باز می کرد که کدام قدرت ها درحال افولند؟ چرا و چگونه و کی غروب می کنند و مستندات آماری این افول چیست؟ ما چگونه و با تکیه بر کدام سخن تازه و فرهنگ و تمدن و پیشرفت علمی و هنری و شاخص های اقتصادی آینده را از آن خود می کنیم؟ اخیرا روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی بااشاره به همزمانی آزاد شدن دارایی های ایران با سالگرد اغتشاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناراحتی روزنامه داخلی از تحقیر آمریکا در نیویورک

ناراحتی روزنامه داخلی از تحقیر آمریکا در نیویورک