مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-12سياسي

دیدار با 183 خانواده معزز شهدای آبیکی در «رزمایش رهروان شهدا»


فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک از اجرای رزمایش رهروان شهدا و دیدار با 183 خانواده معزز شهدا خبر داد.

- سرهنگ مهدی علی زمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به اجرای رزمایش رهروان شهدا اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در این رزمایش از سوی سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با 63 خانواده معظم شهید سپاه و بسیج دیدار و سرکشی از این خانواده های گرانقدر انجام شد.

وی افزود: همچنین با هماهنگی های صورت گرفته، از سوی ادارات شهرستان آبیک و با حضور امام جمعه شهرستان آبیک، فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسوولان، دیدارهایی با حدود 120 خانواده عزیز شهدا انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک رزمایش رهروان شهدا را تجلیل و تکریم از خانواده های معزز شهدا، بزرگداشت مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان های این عرشیان آسمانی ذکر کرد و گفت: رسیدن به محضر خانواده های شهدا و تکریم آنها، وظیفه مسوولان است تا بتوانند رزق و روزی معنوی از این بزرگواران کسب کنند.

  علی زمانی اذعان کرد: در جریان این دیدارها، خانواده های معظم شهدا مطالبه و درخواست شخصی نداشتند بلکه دغدغه و تاکید آنها عمل به وصیت نامه های شهدا، حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه، حفاظت از انقلاب و حفظ حجاب و نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با 183 خانواده معزز شهدای آبیکی در «رزمایش رهروان شهدا»

دیدار با 183 خانواده معزز شهدای آبیکی در «رزمایش رهروان شهدا»