مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:552023-09-26اقتصادي

از زنگ گردشگری در ایلام تا افتتاح 16 اقامتگاه بوم گردی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام برنامه های پیش بینی شده در هفته گردشگری استان را اعلام کرد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام برنامه های پیش بینی شده در هفته گردشگری استان را اعلام کرد.

فرزاد شریفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مراسم گرامیداشت روز جهانی جهانگردی 5 مهرماه هم زمان با سراسر کشور از 5 لغایت 11 مهرماه امسال در استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: هم زمان با سراسر کشور 16 واحد اقامتگاه بوم گردی از جمله مجتمع گردشگری کلبه کوهستان با حجم سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال و اشتغال زایی 3 نفر واقع در بخش سیوان روستای طولاب افتتاح خواهد شد.

وی از افتتاح اقامتگاه بوم گردی سیکان واقع در شهرستان دره شهر روستای هاشم آباد با حجم سرمایه گذاری 15 میلیارد ریال و اشتغال زایی 3 نیز خبر داد و تصریح کرد: در منطقه عملیاتی قلاویزان واقع در شهرستان مهران پروژه مجتمع بهداشتی با اعتباری به مبلغ 15 میلیارد ریال که دارای 24 چشمه سرویس بهداشتی است، به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: به صدا درآوردن زنگ گردشگری با حضور معاون استاندار، فرماندار، مدیرکل میراث فرهنگی استان و معاونت گردشگری و سرمایه گذاری در یکی از دبیرستان های شهر ایلام، غبارروبی و تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از زنگ گردشگری در ایلام تا افتتاح 16 اقامتگاه بوم گردی

از زنگ گردشگری در ایلام تا افتتاح 16 اقامتگاه بوم گردی