مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 08:202023-10-16دانش

با کمبود اعضای هیات علمی مواجه هستیم/تقاضای جذب 18 استاد در فراخوان اخیر را دادیم


رییس دانشگاه گرمسار با اشاره به کمبود اعضای هیات علمی در این دانشگاه گفت: نسبت دانشجو به هیات علمی در این دانشگاه یک به 80 است و در فراخوان جدید تقاضای جذب 18 استاد جدید را دادیم.

- رییس دانشگاه گرمسار با اشاره به کمبود اعضای هیات علمی در این دانشگاه گفت: نسبت دانشجو به هیات علمی در این دانشگاه یک به 80 است و در فراخوان جدید تقاضای جذب 18 استاد جدید را دادیم.

دکتر مجتبی حسینی فر در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: دانشگاه گرمسار به عنوان اولین دانشگاه دولتی شهرستان،در بهمن ماه سال 1390 با جذب اولین گروه از دانشجویان در رشته های مهندسی صنایع، مهندسی نفت، مهندسی عمران و مهندسی معماری در مقطع کارشناسی کار خود را آغاز کرد.

رییس دانشگاه گرمسار ادامه داد: این دانشگاه در حال حاضر با جذب حدود 2000 دانشجو در نوبت های روزانه و شبانه، سهم بسزایی در تربیت نیروهای متخصص در سطح شهرستان بر عهده دارد و پذیرش دانشجو در این دانشگاه مطابق کلیه دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق شرکت در آزمون سراسری انجام می پذیرد.

حسینی فر به تشریح روند همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه گرمسار اشاره کرد و گفت: قرارداد هر عضو هیات علمی در مرتبه پیمانی ابتدای سال منعقد می شود و تا انتهای سال یعنی 29 اسفند آن سال اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمبود اعضای هیات علمی مواجه هستیم/تقاضای جذب 18 استاد در فراخوان اخیر را دادیم

با کمبود اعضای هیات علمی مواجه هستیم/تقاضای جذب 18 استاد در فراخوان اخیر را دادیم