مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-02ورزشي

آموزش بیش از 2 هزار نفر از کارکنان نظام وظیفه در طرح سرباز ماهر


معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از آموزش دو هزار و 477 نفر از کارکنان نظام وظیفه این استان در طرح «سرباز ماهر» خبر داد.

- آموزش بیش از 2 هزار نفر از کارکنان نظام وظیفه در طرح "سرباز ماهر" ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از آموزش دو هزار و 477 نفر از کارکنان نظام وظیفه این استان در طرح سرباز ماهر خبر داد.

مجتبی ابراهیمی، امروز دوشنبه 10 مهر با اشاره به آغاز اجرای طرح سرباز ماهر از شهریور ماه امسال، به رسانه های گروهی گفت: در این طرح که در کل کشور با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری است، کارکنان وظیفه دو مرکز آموزشی امام رضا (ع) ، محمد رسول الله (ص) تحت آموزش قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش های طرح سرباز ماهر در 4 دسته مهارت های زندگی و آشنایی با مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی سواد مالی و سواد رسانه ای ارائه می شود، افزود: در بحث مهارت های زندگی، سرفصل هایی از جمله همدلی و خودآگاهی، ارتباط مؤثر و ارتباط بین فردی، مدیریت هیجان و مدیریت استرس، مهارت مدیریت زمان، تفکر انتقادی، حل مسئله، آشنایی با قانون اساسی، سواد مالی و سواد رسانه ای و فضای مجازی به کارکنان وظیفه نیروهای مسلح آموزش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش بیش از 2 هزار نفر از کارکنان نظام وظیفه در طرح سرباز ماهر

آموزش بیش از 2 هزار نفر از کارکنان نظام وظیفه در طرح سرباز ماهر