مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-12سياسي

اعلام آمادگی کمیسیون اقتصادی مجلس برای نظارت در امر واگذاری ها


در نشست مشترک رییس سازمان خصوصی سازی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان شد که کمیسیون اقتصادی مجلس در جهت پیشبرد اهداف قانون در امر واگذاری ها آماده است به سازمان خصوصی سازی در حیطه قانونگذاری و نظارتی کمک کند.

- در نشست مشترک رییس سازمان خصوصی سازی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان شد که کمیسیون اقتصادی مجلس در جهت پیشبرد اهداف قانون در امر واگذاری ها آماده است به سازمان خصوصی سازی در حیطه قانونگذاری و نظارتی کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک رحمتی - رییس سازمان خصوصی سازی - در نشست مشترک رییس سازمان خصوصی سازی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس - پیرامون بررسی ظرفیت های سیاست های اصل 44 قانون اساسی و واگذاری های جدید سهام عدالت با بیان اینکه رویکرد جدید سازمان خصوصی سازی در موضوع سهام عدالت، حرکت صحیح در مسیر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی است، یادآور شد: با وجود اجرای سیاست ها در سنوات گذشته، اما همچنان ظرفیت های نهفته و نابی در موضوع سهام عدالت وجود دارد که بکارگیری این ظرفیت ها برای رشد و توسعه اقتصادی کشور بسیار مهم و موثر است.

وی با بیان اینکه مأموریت اصلی سازمان خصوصی سازی در موضوع سهام عدالت، عمل به تکالیف قانون و سیاست دولت درخصوص واگذاری سهام عدالت به مشمولین جدید است، عنوان کرد: در حال حاضر هماهنگی های لازم با ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی کمیسیون اقتصادی مجلس برای نظارت در امر واگذاری ها

اعلام آمادگی کمیسیون اقتصادی مجلس برای نظارت در امر واگذاری ها