مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 19:202023-09-27اجتماعي

ارتقاء سطح شادکامی مردم با تسهیل و ترویج امر زیارت


عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: از آنجایی که گردشگری سطح شادکامی را افزایش می دهد به همین دلیل در کشور ساسیت گذاران باید به ترویج و تسهیل امر زیارت بیش از پیش اهتمام ورزند.

- عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی: ارتقاء سطح شادکامی مردم با تسهیل و ترویج امر زیارت ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: از آنجایی که گردشگری سطح شادکامی را افزایش می دهد به همین دلیل در کشور ساسیت گذاران باید به ترویج و تسهیل امر زیارت بیش از پیش اهتمام ورزند.

سعید خدیوی امروز، 5 مهرماه، در نشست تخصصی زیارت و سلامت معنوی که در محل پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده حدود 50 درصد از شادکامی افراد از طریق وراثت از پیش تعیین شده، 10 درصد از طریق شرایط محیط و 40 درصد از طریق تاثیر فعالیت های عمدی تکمیل می شود.

این تئوری این امکان را برای فرد فراهم می کند تا از طریق گردشگری، شادکامی را افزایش دهد.

وی افزود: امروزه شاخص شادکامی به عنوان مهم ترین شاخص توسعه مورد توجه کشورها قرار گرفته است، تا آنجا که دولت ها به راه اندازی وزارتخانه و شورای سیاستگذاری در این زمینه پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء سطح شادکامی مردم با تسهیل و ترویج امر زیارت

ارتقاء سطح شادکامی مردم با تسهیل و ترویج امر زیارت