مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 21:252023-10-04سياسي

اظهارات صریح دانشجویان تبریز درمقابل رییس قوه قضاییه


در پی حضور رییس قوه قضاییه در دانشگاه تبریز، دانشجویان و اساتید این دانشگاه انتقادات و نظرات خود را در حضور رییس قوه قضاییه مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروز چهارشنبه 12 مهر در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی، در دانشگاه تبریز حاضر شد تا با دانشجویان و جوانان به صورت مستقیم و بدون واسطه به گفتگو و تبادل نظر بپردازد.

پیش از سخنان رییس دستگاه قضا، 8 نفر از دانشجویان و 5 نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان آذربایجان شرقی در حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

نصرالله زاده رییس دانشگاه تبریز طی سخنانی گفت: جرأت، جسارت و شجاعت رییس قوه قضاییه برای حضور در دانشگاه ها و جمع های دانشجویی و پاسخگویی به سوالات و دغدغه های دانشجویان و اساتید را می ستاییم.

  وی در ادامه، بر ضرورت افزایش سهم آموزش عالی از بودجه کشور و همچنین ضرورت تخصیص بودجه ویژه به اندیشکده ها و پژوهشکده های استان آذربایجان شرقی تاکید کرد و خواستار صدور دستور ویژه رییس قوه قضاییه به سازمان ثبت اسناد و املاک برای مستندسازی اراضی دانشگاه ها شد.

عرب احمدی نماینده تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه های استان آذربایجان شرقی نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات صریح دانشجویان تبریز درمقابل رییس قوه قضاییه

اظهارات صریح دانشجویان تبریز درمقابل رییس قوه قضاییه