مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 00:102023-10-15بين الملل

پاسخ دانشجوی فلسطینی مقیم ایران به شایعات درباره مردم فلسطین


درست است که مردم فلسطین، اهل تسنن و پیرو مذهب شافعی هستند اما مذهب شافعی، نزدیک ترین مذهب به مذهب شیعه جعفری است.

ما در غزه و کرانه باختری، - *رفتار انسانی و محبت آمیز نیروهای حماس با کودکان اسراییلی *اتفاقاً رژیم اسراییل در ماجرای عملیات اخیر طوفان الاقصی هم، حساب ویژه ای روی عملیات فریب رسانه ای باز کرده و با انتشار اخبار غیرواقعی توسط رسانه های همسو، سعی در مظلوم نمایی دارد.

- بله.

بلافاصله بعد از عملیات طوفان الاقصی و شکست اطلاعاتی و نظامی بزرگ رژیم صهیونیستی، شایعات بی اساسی به طور گسترده در رسانه های حامی اسراییل منتشر شد مبنی بر اینکه نیرو های حماس در این عملیات، به غیرنظامیان حمله کرده اند و کودکان اسراییلی را کشته و سر بریده اند و به زنان بی حرمتی کرده اند.

اما این رسانه ها با وجود تکرار این اخبار کذب، حتی یک فریم عکس که ادعای سر بریدن کودکان توسط حماس یا بی احترامی به زنان اسراییلی را اثبات کند، منتشر نکردند.

در حالی که تصاویر و فیلم های فراوانی وجود دارد که نشان می دهد نیرو های حماس وقتی وارد خانه ای می شوند و می بینند زن و کودک در خانه هستند، ر ها می کنند و می روند.

مصاحبه یکی از زنان ساکن شهرک های صهیونیستی با رسانه اسراییلی هم در روز های قبل پربازدید شد که از رفتار انسانی و محترمانه نیرو های حماس صحبت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ دانشجوی فلسطینی مقیم ایران به شایعات درباره مردم فلسطین

پاسخ دانشجوی فلسطینی مقیم ایران به شایعات درباره مردم فلسطین