مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 21:152023-10-18اقتصادي

احیای واحدهای تولیدی و باغات تویسرکان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از احیای واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: سفرهای شهرستانی با هدف بررسی و حل مشکلات پیش روی تولیدکنندگان و افزایش بهره وری انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا بهراملو عصر امروز و در حاشیه سفر به تویسرکان در دور دوم سفرهای شهرستانی اظهار کرد: بازدید و رصد واحدهای تولیدی و شناسایی مشکلات از اهدافی است که در این سفرها دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر رصد واحدهای تولیدی، ملاقات مردمی با تولیدکنندگان در هر شهرستان ارتقای بهره وری را در پی دارد چراکه موانع شناسایی و درصدد رفع آنها برخواهیم آمد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه با توجه به ضرورت احیای واحدهای راکد خاطرنشان کرد: در راستای احیای واحدهای نیمه فعال و راکد اقدامات درخوری صورت گرفته به نحوی که در سال گذشته 74 واحد کشاورزی احیا و به چرخه تولید بازگشته است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده بهینه از منابع در اولولیت فعالیت ها و برنامه ریزی قرار گرفته یادآور شد: با توجه به محدودیت منابع آبی، حفظ خاک و افزایش تولیدات کشاورزی، اقدامات شایان ذکری در حال انجام است.

بهراملو در بخش دیگر سخنانش به امتیازات و ظرفیت های شهرستان تویسرکان اشاره کرد و گفت: تویسرکان، یکی از قطب های باغداری استان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحدهای تولیدی و باغات تویسرکان

احیای واحدهای تولیدی و باغات تویسرکان