مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-08سياسي

نماینده مجلس: کلاس های خالی از معلم تا هفته آینده تکمیل می شود


احمدحسین فلاحی در توضیح جلسه فوق العاده امروز کمیسیون آموزش گفت: این جلسه با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونانش و رییس سازمان اداری و استخدامی با موضوع بازگشایی مدارس در سال جدید و بررسی دلایل کمبود معلم برگزار شد.

- احمدحسین فلاحی در توضیح جلسه فوق العاده امروز کمیسیون آموزش گفت: این جلسه با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونانش و رییس سازمان اداری و استخدامی با موضوع بازگشایی مدارس در سال جدید و بررسی دلایل کمبود معلم برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طبق توضیحات مسئولان دولتی، کلاس های خالی از معلم تا هفته آینده با جذب نیروهای خرید خدمات آموزشی و اعلام کامل نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش تکمیل می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدحسین فلاحی در توضیح جلسه فوق العاده امروز کمیسیون آموزش گفت: این جلسه با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونانش و رییس سازمان اداری و استخدامی با موضوع بازگشایی مدارس در سال جدید و بررسی دلایل کمبود معلم برگزار شد.

  وی توضیح داد: طبق توضیحات مسئولان دولتی، کلاس های خالی از معلم تا هفته آینده با جذب نیروهای خرید خدمات آموزشی و اعلام کامل نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش تکمیل می شود؛ البته این موضوع نیز بیان شد که کمبود معلم در دولت به یکباره قابل جبران نیست و باید این کسری بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: کلاس های خالی از معلم تا هفته آینده تکمیل می شود

نماینده مجلس: کلاس های خالی از معلم تا هفته آینده تکمیل می شود