مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 20:452023-10-07سياسي

درج نام محققان و پژوهشگران موسسه سرم سازی رازی در کُتُب درسی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فعالیت موسسه سرم سازی رازی دز میان مراکز مشابه خود بی نظیر است، در این میان محققان و پژوهشگران متعددی حضور دارند که لازم است نام ایشان در کتب درسی ثبت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام عبدالحسین خسرو پناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، امروز در راس هیأتی همراه با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بازدید و با رییس این مجموعه دیدار و گفت وگو کرد.

   وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، با بیان این که سال ها در باب حکمت سخن گفته و کتاب نگارش شده است و من امروز حکمت را در این مجموعه مشاهده کردم، اظهار کرد: موسسه رازی به درستی مظهر حکمت و علم نافع در کشور بوده و لازم است شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه ای برای بازدید دانش آموزان و دانشجویان از این مجموعه مصوب کند تا خدمات گسترده آن بیشتر و بهتر از گذشته شناخته و به جامعه معرفی شود که چگونه محققان و پژوهشگران از 100 سال پیش کارهای بزرگی در این مجموعه انجام دادند و نسل های بعدی این میراث ارزشمند را حفظ کردند.

خسروپناه افزود: این مجموعه علاوه بر این که تحقیقاتی و تولیدی است، فعالیت های آموزشی نیز در آن دنبال می شود و از معدود مراکزی است که فعالیت های تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج نام محققان و پژوهشگران موسسه سرم سازی رازی در کُتُب درسی

درج نام محققان و پژوهشگران موسسه سرم سازی رازی در کُتُب درسی