مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:102023-09-25اجتماعي

آغاز تحصیل 1500 دانش آموز با نیاز ویژه در مدارس استثنایی کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از ثبت نام 1500 دانش آموز با نیاز ویژه در مدارس استثنایی استان خبر داد و گفت: 41 نفر کار درمانگر و گفتار درمانگر برای خدمت در مدارس استثنایی استان استخدام شدند.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از ثبت نام 1500 دانش آموز با نیاز ویژه در مدارس استثنایی استان خبر داد و گفت: 41 نفر کار درمانگر و گفتار درمانگر برای خدمت در مدارس استثنایی استان استخدام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طالب محمدی از ثبت نام و آغاز سال تحصیلی جدید 1500 دانش آموز با نیاز ویژه کردستانی در مدارس استثنایی سطح استان خبر داد و اظهار کرد: این عزیزان در مدارس توحید و گلها در سنندج به تحصیل می پردازند.

وی، تلاش همسوی دانش آموزان، خانواده ها و معلمان را در حوزه تعلیم و تربیت مهمترین گام در تحقق اهداف آموزش و پرورش دانست و گفت: امسال با شعار مدرسه قوی، ایران قوی سال تحصیلی را آغاز می کنیم.

رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان با اشاره به فعالیت 500 نفر از عوامل اجرایی در مدارس با نیازهای ویژه استان خاطرنشان کرد: 68 مدرسه مستقل و ضمیمه شهری و روستایی استثنایی به یک هزار و500 دانش آموز با نیاز ویژه دختر وپسر در 260 کلاس درس خدمات آموزشی، پرورشی، حمایتی و توانبخشی ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحصیل 1500 دانش آموز با نیاز ویژه در مدارس استثنایی کردستان

آغاز تحصیل 1500 دانش آموز با نیاز ویژه در مدارس استثنایی کردستان