مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 21:152023-09-30پزشكي

شیوع افسردگی در زنان دو تا سه برابر مردان است


رییس گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور شیوع افسردگی در زنان را دو تا سه برابر مردان اعلام کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور شیوع افسردگی در زنان را دو تا سه برابر مردان اعلام کرد.

نجمه عابدی شرق شنبه، هشتم مهرماه در همایش آموزشی آشنایی با اصول امنیت، حفاظت و خود مراقبتی اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و فرمانده پایگاه های بسیج که با حضور بخشدار و اعضای شورای اداری سرولایت، رییس پلیس پیشگیری فراجا شهرستان در سالن اجتماعات شهید پاسبان شهرچکنه برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت سلامت روان به کسی اطلاق می شود که عملکردش در سطح قابل قبولی از تنظیم عاطفی و رفتاری باشد.

وی افزود: سلامت روان، یکی از حوزه هایی است که با توجه به رشد بی سابقه مشکلات روحی و روانی در بین انسان ها، اهمیت ویژه ای یافته و دانستن اصول آن، برای همه ما ضروری است.

عابدی شرق با مقایسه وضعیت جهانی ایران و همچنین جایگاه خراسان رضوی در این خصوص بیان کرد: ایران و در نتیجه خراسان رضوی جایگاهی پایین تر از میانگین جهانی و استانی دارند.

وی با تاکید بر اهمیت این موضوع تصریح کرد: سلامت روان چون می تواند به شما کمک کند که با استرس های زندگی کنار بیایید، از نظر جسمی سالم باشید، روابط خوبی داشته باشید، برای جامعه خود مفید باشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع افسردگی در زنان دو تا سه برابر مردان است

شیوع افسردگی در زنان دو تا سه برابر مردان است